Guzelszn27 Merhabalar.bayanlar 5+4 deyim bugün muayene oldum kese göründü ama bebek görünmedi normal mi
Gul1616 Ben de 5+2 de bide 6+3te gittim keseyi gördük ama daha bebek yok şuan 8 haftalık olduk inşallah görürüz yaa
EverlerinSeher 5+2 de keseyi 6+1 de kalp atışını hem duyduk hem gördük Elhamdülillah erken yumurtlamam olduğu için bebeğim ileriymiş hafta olarak