Merhaba güzel anneler ve anne adayları, saçlarımı uzun yıllardır kırmızı renkte kullanıyorum. Tüp bebek tedavisi görüyorduk ve transfer olmadan önce gebelikte boya yapamayacağım için siyaha geçmeyi planlıyordum. Fakat bir mucize oldu ve doğal yolla hamile kaldım. Gebeliğin ilk 3 ayında organik dahi olsa boya yapılmaması gerektiğini biliyorum. Fakat sonrasındaki süreçte koyu renk boyasam dahi organik boyaların bu kadar kırmızı bir saçı kapatma ihtimali yok, peynir gibi çıkan bembeyaz diplerimi söylemiyorum bile. Kızıl ile devam etmek zorundayım organik kırmızı türevi önerisi olan veya benim gibi kırmızı saçlarıyla hamile kalanınız varmı acaba tavsiyesi olan 🌸🌸🌸