Asyasu doktorum 7+0 da çağırmıştı kalp atışı için. Belki daha erken gitsem duyulurdu bilmiyorum ama doktorumun çağırdığı tarihte gittim ben. Riske atmadım. Muhtemelen geç haftalarda da duyulduğu için doktor kendimizi üzmemek için o haftalarda çağırıyor