Rumeysa_glbhr Kızlar kaset testi dün akşam yaptım silik çizgi gördüm yoksa bana mı öyle geliyor bugün de erken gebelik testi aldım onda da yok gibi hangisi doğrudur 3 gün önce kahverengi leke geldi yerleşme kanaması mı diye şüphelendim ve yaptım ama sizce nasıl testler🥺
senamaraz Rumeysa_glbhr kaset testte çıktıysa eğer erken gebelik testin de daha kesin şekilde çıkardı, belki testte bir yanlışlık vardır tekrarlayın isterseniz
Esrac96 Bu testler bazen yanıltıcı olabiliyor. Ümitlendirmek istemem asla. Ama geç döllenme vb olduğu zaman erken gebelik testinde çıkmıyor pek.Siz en iyisi kan verin :)
Ebruebos Sabah ilk idrarla yapın daha net çıkıyor varsa. Benim yerleşme kanaması toplu iğne topu kadardı falan pembemsiydi ben ilk önce anlamadım ama hamile olduğumu öğrenince anladım.Ben regle 3,4 gün kala erken gebelik testiyle öğrendim
Ebruebos Hatta ben sabahtan erken gebelik testi yapmıştım il 10 dk da çıkmadı kenara koydum 4 saat sonra falan baktım silik çizgi çıkmış öyle yorumlar görmüştüm ama ihtimal vermedim sabah yaptım hemen silik çizgi çıktı ☺️
Esrac96 Rumeysa_glbhr bende erken gebelik testi negatif çıkmıştı reglim 3 gün geçince tesadüfen kaset test yapınca çıktı. Sizin için dua edicem.Umarım hepimizin hakkında hayırlısı olur ☺️
Rumeysa_glbhr 1prensesannesi__ Aslında adet günlerimin içindeyim adet tarihimde kahverengi leke geldi adet sökülüyor sandım ama o 1 gün oldu sadece ve peçeteye geldi o kadar Şu anda 5.gün