Hamile olduğumu adete 2 gün kala öğrenmiştim.Sonra ise çok şiddetli regl sancısı çektim patlayacak gibiydim herhalde düşecek diye beklerken doktorum ağrının normal olduğunu bebeğin yerleştiğini söylemişti.Yani anlayacağınız regl sancısı da gebelik belirtisi…