Seda0819 26 haftalık hamileyim 1 haftadır ishalim hiç geçmedi kızlar aranızda böyle olan var mı ya da neler kullandınız ilaç olarak falan
Mama30 Seda0819 bendede var canım ama havalara yoruyorum çok sıcak gece terliyoruz soğuyoruz anlamadan üşütüyoruz bence o yüzden bebeğe zararı olmaz diye düşünüyorum korkma 😊
Seda0819 Mama30 bilemedim bende doktoruma sordum reflor kullan geçmezse dedi ama bazıları da vücutta sıvı kaybı çok olduğu zaman suyunda azalacağını söylüyor 😏
Bupeeet Ben 34. Haftadan itibaren sürekli ishaldim muhtemelen kasların gevsemesinden kaynaklı. Doktora sordum kaslardan da olabilir salgın gibi bir şey de olabilir herhangi bir sıkıntı olmaz demişti.