Kızlar 33 haftaya girdiğimden beri azar azar su gelmesi yaşıyordum ter diye düşünüyordum doktoruma da danıştım özele gidiyordum doğumhaneden ped verdiler ve altımda 3 saat beklet dedi 3 saat dolmadan pedin rengi kırmızı ve ıslanmaya başladı bana at resmini dedi attım ama Birşey yok dedi beni de hic nst bağlamadı sancı cekiyorım ara ara belime karnım kasıklarım ağrıyor adet olacakmışım gibi şiddetleniyor bebeğim aşağıda da değil ki yukarda zorunlu sezeryan zaten 34 haftaya girdim ve hayla devam ediyor pek ilgili bir doktor da değil mesajlara aramalara bile dönmüyor sizce devlete gitmem gerekiyor mu suyum çok fazla gelmiyor azar azar geliyor ama şiddetli ağrım var