36+6 olduk bugün . Benim kızımda hareketleri bu hafta yavaşladı. Korkuyorum bazen ama kasılmaları beni sakinlestiriuyor . Kasılma hareket olarak sayılıyor değil mi sertlesmesi falan bazen hıçkırıyor . Bazen birden bire tekme atıyor ben şok canımı yakıyor resmen 😂birde sanki lavboya girince vajinaya baskı yapıyor oan çıkacak gibi hissediyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️korkarak lavboya geçer oldum