IKRAM_01 Kızlar sabahtandır sanki biraz kıpırdama var gibi acaba bebek hareketi olabilir mi diyorum ama erken diyede düşünüyorum. 14+5 günlük olduk 3. Gebeliğim
Ogretmenaannee IKRAM_01 Ben ilkini de bu bebeğimi de 13 haftalıktan itibaren hissediyorum. Tam olarak öyle balık kayması gibi içerden bir şey değiyor resmen 😊Özellikle dümdüz yattığım zaman
IKRAM_01 Blueberry0 Bende öyle düşünüyorum. Kızımı 17 haftalikken hissetmiştim oda çok hafif bir balık kayıyor gibiydi…. Ama buda sabahtandır böyle olunca olabilirmi diyorum ama ihtimalde vermedim
Blueberry0 IKRAM_01 hadi ya😳 benim de sabahtan beri geçmedi doktora yazdım whatsaptan parol için ılık duş iyi gelebilir dedi geçmezse hastaneye serum için gidebilirsin dedi. Pazartesi de muayene çağırdı normalde 18-19 da gidecektim muayeneye erken oldu😕