Teslimenursevil canım senin adına çok üzüldüm her gün takip ediyordum. Her şerde bir hayır vardır senin için doğru zaman daha gelmemiş olabilir. Bende hep polikistik över hemde tek tüpüm kapalı yani olma ihtimali çok düşüktü ama artık düşünmediğim bir anda kızıma hamile kaldım. O yüzden sabır Allahım inşallah sana da yaşatacak 🥹