Teslimenursevil Neredeyse 9 gündür test yapuyorum sadece dünkü ve bugünki böyle oldu kuruma çizgisi bile olsa diğerlerinde niye çıkmadıda sadece bu ikisinde çıktı
Bebegim3444 Teslimenursevil canım su üstündeki plastik zimbirtiyi da çıkar. Tek o kagit kalsın daha net görünüyor o sekilde. Hangi marka ile yapıyorsun.
Esoo06 Teslimenursevil farklı marka da yaptın mi hiç erken gebelik testi ? Bide es zamanlı normal gebelik testi ile yap ayni anda iki test bazen onlar daha belirgin çıkarıyor
Bebegim3444 Teslimenursevil yanı ben görüyorum. Hemen mi çıktı o cizgi. Hatırladığım kadarıyla senin dorduncu gun embriyosu idi. Bir kac gun snra daha net görünür.
Teslimenursevil Bebegim3444 çizgiler o kadar hafifti ki ilk başta durdukça böyle oldular ama şaşırdım yani diğerlerinin hiçbirinde yok sadece bu ikisi
Teslimenursevil edasontr kuruma çizgisi bile olsa diğerlerinde çıkmayıp sadece bunlarda çıkması değişik
bubuiledudu edasontr daha önce ben bundan daha belirgin görmüştüm ama 5 dk da çıkmamıştı şu damlat dediler damlattim geçmedi çizgi ama hamile değildim yanılttı beni
Esoo06 Teslimenursevil sen dediğim gibi yap 5. Gün embriyosu artık gösterebilir kendini çok yaşadım o yüzden diyorum kendine engel olamıyorsun bide boyle dene
AysunnKucuk bubuiledudu aynen benimde.oyle oldu 3 tane yaptım 3undede çizgi çıktı ama hamile değilim sizi üzmek istemem ama yinede umutlanmayin