Merhaba ben 19 haftalık hamileyim ve genital enfeksiyonum tekrarladı. Sanırım herpes virüsü taşıyorum.İnternetten okuduklarıma göre erken doğum riski varmış yada hiçbir şekilde normal doğum yapılamaz diyorlar.Bu konu da yardımcı olur musunuz yaşıyan var mı riskli bir durum mu