Daha önce de bahsetmiştim. 2 kez anne oluyorum diye mutluluktan havalara uçmuştum ama 8. Haftamda kalbinin durduğunu öğrendim bebeğimin. Gelişmemiş sağlıksız bir gebelik olabilirmiş .salı günü kürtaj olacağım. Hayırlısı buymuş diyorum Allah’ım oğluma uzun ömürler versin inşallah.. kürtaj olduktan sonra tekrat nasipse düşünüyorum ama ne Zaman hazır hissederim bilmiyorum. Kürtajdan sonra herhangi bir test yapılıyor gibi tekrar gebe kalmadan önce. 1 tane oğlum var 3 yaşında bu ikinci gebeliğimdi