Gzd 40 derece de yıkadım bazı makinelerin bebekler için progamları var baby alergy plusta yıkamıştım ilk çamaşırlarla birlikte içine koydum sabunu o da mis gibi oldu sonraki ikinci yıkama deterjan gözüne koyup yıkadm ama dikkat et deterjan gözüne koyduğunda sabunu alıp almadığını kontrol et ne olur ne olmaZ🙂