Songl28 Kızlar 40+0 ım vajinamda inanılmaz bi batma var birde dolgunluk hissi ama sancım ağrım yok acaba açılma mı oluyor hastaneye mi gitsem sancın olmadan gelme demişti doktor
Birannee1 Songl28 bende 39 oldum catlicam artık bende de aynı şekil batma var sancı yok🥺 artık sağlıklı bir şekilde doğsun istiyorum
Aysnrhner Songl28 suanda dogum ıcın hastaneye gıtmenı gerektıren bır durum yok gunun dolmus ve artık dogumun yaklastıgı ıcın boyle belırtılerın oluyor gayet normal.sancı olmadan dogum olmaz acılma bıle olsa
turkuaz_ Songl28 yere otur sırtını daya bir yere ve bi bacağını diğerinin üstüne koymaya çalış koyamazsan doğum yakındır
Songl28 turkuaz_ ay denedim turkuaz_ ay denedim komple atamıyorum ama ayağımı atabiliyorum diğerinin üstüne zorla
Aysnrhner Elotyy evet benım de oyle oldu sancım yoktu ama acılmam oldu ama o bebegın ordan cıkması ıcın sancı gerekıyor o yuzden takıp etmelı sadece