8mucizem8 Soy ismimiz Palabıyık isim seçenekleri şunlar; 1)nevanur 2)Eslem 3)Senanur 4)beren 5)Lavinya Not:SOYİSİM BİRAZ KABA OLDUĞU İÇİN KARARSIZ KALDIM😅
8mucizem8 leila1 çok sade duruyor demişlerdi bana bu şekilde bilmiyorum çok kararsızım 4 ay var doğuma ama şimdiden isim seçmek istiyorum doğuma kadar dilimiz alışsın
Biyologannee 8mucizem8 Beren çok güzel. Benimde kızım olucak Leyla olucak ismi ama Bereni de düşünmüştüm 🥰