Papiiii Kizlar bebegim 2 ayini yeni tamamladı. 4cü gününden itibaren anne sütü ile besleniyor.Saçımı evde boyamak istiyorm açıcı olmadan sadece saç rengi uyguluycam sacimin uzerine yapa bilirmiyim?