Zeynep26 doktora gidersen kullanabilecegin ilacı yazardı aslında hamilelikte kullanılan var öyle ilaçlar bi ateşini al ama o birazda olsa rahatlatır seni hafif buz pasumanı yada en kötü eczaneye gönder birini onlarda uygun kremi verir daha fazla intihap yapmadan önlemini al