fbulut97 Zeynepaksy yataş twiny aldım. Bir yüzeyi 0-2 yaş için daha sert diğer yüzeyi de 3-6 yaş için yumuşak henüz kullanmaya başlamadık
Mediha99 Zeynepaksy evet kesinlikle yataş twiny uzun süredir alacağım çok pahalıydı indirime girmiş aldım 2 güne de elime ulaştı kendi sitesinde indirim de canım
Asena0606 @“Zeynepaksy” mamma marka aldım. Bebek paketi vardı ve çok uyguna aldım. Daha kullanmadım ama çok güzel ve kaliteli duruyor özellikle bebek arabası çok kaliteli ve güzel.
Rfrshr Kızlar teşekkürler sayenizde indirimi gördüm ve ben de şimdi neredeyse sepette yarı yarıya indirimle twiny aldım 🫶🏻
Rfrshr Minaa_m yataşın sitesinde twiny diye çıkıyor ölçüleri seçerek sepete ekledim sonra sepete girince kendisi indirimi uyguladı
CnsLpsNc Ben yenidoğan ölümleri vs çok riskli olduğu için hava alan yaysız ve yıkanabilir bir yatak tercih ettim. Buradan inceleyebilirsiniz. Hem sağlıklı hem güvenli https://instagram.com/airwavecom?igshid=MzRlODBiNWFlZA== https://ty.gl/z3dqj1gnwj
Hil7889 Mavibulutt trendyol hepsiburqda da falan da var. elele madre kendi sitesinden alırsanız yatak hediye de gönderiyor. Ama yanında gelen pek iyi gelmedi bana