Kasım 22 normal şartlarda ama ben şimdiden sıcaklardan maf oluyorum ve aşırı bel ağrısı çekiyorum daha 6aylığız o yüzden elimden geldiğince halletmeye çalışıyorum büyük şeyleri hallettik sayılır birtek canta ve anakucagi kaldı ufak tefekleri dışarı çıktıkça yada netten güvendiğim yerlerden alıyorum