Ummuhan64 valla benim iç-dış dikişim vardı ipler maviydi dıştakiler düşmeden önce de bakmıştım düştükten sonra ne iz vardı ne bişey eski halini almıştı hiç iz yoktu iç dikişimde de ipler gözüküyordu yine kırkımın çıkmasına yakın baktım hep en son onlarda kaynamıştı düşmemişti ipler kaybolmuştu oşekildr yani canım