İlk 3 ay gerçekten biraz zorladı. Bulantı vs vardı . 3 ay geçince belirtiler azaldı. 6. Aya girince artık kuyruk sokumu ağrısı , el ayakta ödem, sırt bel ağrısı geceleri uyuyamama başladı 🥰 Ama öyle mucizevi bir şey ki sanki şikayet etsem bebeğime haksızlık yapacak gibi hissediyorum 😇 son 62 gün kaldı korkuyorum doğumdan . Çevremde alakalı alakasız herkes sakın sezaryen yapma diyor. Sizene diyesim gelmiyor değil 😇 Sağlıkla gelsin istiyorum normal sezaryen hangisi uygunsa