Deletedmom0071 Allah razı olsun çok teşekkür ederim ben de öyle düşünüyorum o kadar abuk subuk isimler koyuyorlar ki insanın dili bile dönmüyor farklılaşmak yani değişik değişik olsun bir sahabe ismi bir peygamber ismi kimsenin koyduğu yok o kadar klasik isim her zaman iyidir Allah razı olsun tekrardan çok teşekkür ederim 😊❤️