Gamzekosan Merhaba 26.haftada nst ağrılarım cıktı nidilat kullanıyroun şuan 35+0 erken doğum riskimden dolayı ciğer geliştirici 2 doz oldum ama zararı ne olur bilmiyorum ciğer geliştirici olan varmı ?
rumeyshaan Gamzekosan 34’+3’te gebelik zehirlenmesinden dolayi acil sezeryana alindim onun oncesinde 3 gun hastanede yatmistim o ara bana da ciger gelistirici vurdular onun sayesinde oglum kuveze girmedi cok sukue merak etmeyin kotu bir sey degil
3Tospikannesi Gamzekosan bende çarşamba günü ciğer geliştirici vuruldum nstde doğum sancım çıktı 34+2′de endişelenme küveze, girmesin diye yapılıyor şuan 34+5 olduk bakalım sağlıkla gelsinler beklicez 🥰
Gamzekosan 3Tospikannesi sağlıkla kucağınıza alın inşallah sizde ağrılarım oluyor ama ilaçla düzenlemeye calışıyoruz bu gün oldum 2. Dozumu bende