Busra26 Amin canım Allah kalbimize göre versin benimde bir oğlum var kızım olmasını çok istiyorum bende. Erkek olursa evlat tabi ki ama bende tek kızım evde, annemle aramdaki bağ anlatılmaz bende o duyguları yaşamayı çok istiyorum hayırlısı olsun. Sen kaç haftalıksın canım?