momymomm Kızlar uyanır uyanmaz tuvalete girdim akıntılı şekilde kan vardı peçeteye geldi silince bende çok tedirgin oldum 35+6 haftalık hamileyim dün nst girdim hiç sancım çıkmadı yani doktor öyle söyledi sizce bu nişan mı doktora gitmeli miyim ?
CemrePektas momymomm nişan olabilir de olmayabilir de. Doktoruna danış yine de. Nişan sonrası 2 3 hafta doğum yapmayan da oluyor
en_guzel_emanetlerim momymomm alttan muayene oldunuz mu yakın zamanda oda tetikliyor çünkü bu tür akintilari ha alttan muayene olmadiysaniz ihmal etmeden bi doktora gidin
momymomm @“Asyanilinannesi15”# babyasyanil evet yani bana öyle geldi ama miktarı çok azdı bebekte ise ufak ufak hareketler devam ediyor sancım falanda yok şuanda
momymomm en_guzel_emanetlerim yok alttan muayene hiç yapmadı doktor yalnızca dün nst girdim o kadar gece birazcık karnım ağrıdı sadece
en_guzel_emanetlerim momymomm muhtemelen açılmanız başlamış siz ihmal etmeden bi hastaneye gidin kontrol icin
momymomm en_guzel_emanetlerim dıştan açılma olmuş ama yatış yapmayacağım heralde doğum başlarsa anlarım diye düşünüyorum
momymomm babyasyanil içerden açılma yok dıştan açılma var dedi yarın da doğurabilirsin 1 hafta sonra da dedi sizin nasıl olmuştu korkmaya başladım
babyasyanil momymomm benim hiçbi yerden açılmam yoktu sabah sancılarım başladı bi kaç saate doğurdum. Korkma canım ben cok stres yapmıstım o da etkiledi
sevdenurr6 momymomm geçmiş olsun haftaniz benimle aynı. Bebişinizi sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza
Hbb50 Kızlar bende de boyle biraz uzun ince sümüksü bisey geldi ne beyaz ne sarı krem gibi Nisan olabilir mi hiç böyle olan oldumu birde resim yükleyip post açayım dedim yükleyemedim bilgisi olan var mı?