FatmaAzra_ Mrb arkadaslar dün doktorum gyno ferro sanol verdi demir eksikligi vitamin hepsini içeren bi ilaçmiş. Tok karnina 1 tane içtim sadece ve bulantiyla uyandım aşırı derecede yatagim, halım, banyom battı resmen kusmaktan ve sadece kan tadi geliyor agzima bu ilacı içip böyle olan var mi?? Devam edeyim mi sizce yoksa kontrol günüme kadar bekleyeyim mi??
Anne3434_ FatmaAzra_ yemek yemeden önce iç canım üstüne de 10 dakika sonra yemeğini ye ama süt ve süt ürünleri tüketme hemen o zaman miden bulanmıyor ben bu şekilde içiyorum yemekten sonra içince çok kusmuştum
Ebrugur2019 FatmaAzra_ bende aynı ilacı kullanıyorum hergün 30 haftalık hamileyim yatmadan önce içiyorum ben
Nrcn8920 FatmaAzra_ hamileligimin başından itibaren kullanıyorum ama böyle bir sorun ile hiç karşılaşmadım ama bunyeden bünyeye fark var belki senin bunyen kaldırmadı ilacı bu arada 7 aylık hamileyim
Hakyemez Canım evet bende kullanıyorum aşırı mide bulantısı yapıyor doktorum yatmadan önce iç dedi kesinlikle aç karnina birde süt ürünleri et ve çay ile birliktey kesinlikle kullamma dedi en az 1saat geçmesi lazimmis üzerinden.Cok gecmis olsun bunlara dikkat et istersen
Nalkan Ben 3 aydır kullanıyorum sabah akşam içiyorum hiçbir şekilde mide bulantısı yapmadı canım sanırım sana ağır gelmiş doktorunla paylaş bunu kendini zorlama cnn
Krfzhale FatmaAzra_ bi arkadasmda da aynisini yapmıştı benide aşırı kabız yapmıştı doktorumuz ayni hemen değiştirdi ilacı böyle şikayetler cok oluyormus öyle dedi değiştirdi canim doktoruna söyle bence
Dilrubaa 33 haftalık hamileyim bende kansızlık icin kullanıyorum 3 ayı geçti sabah aç karnına atıyorum hiç sıkıntı yaşamadım şükür bi doktorunuzla görüşüp kullanın bence
Hanifetaskiran Ben de sabah aç karnına kullanıyorum ilk içtiğimde midem bulanmıştı ama daha sonra olmadı aslında yan etkilerine bakın doktorunuza danışın muadili başka bir ilaç vardır elbet size iyi gelecek