Busraata canım ben iki çocuk büyüttüm ve 23 ay var aralarında ama ama bebekken ikiside benle yattı benle kalktı gece uykularında emzirmeye ağlamazdılar ben verirdim memeyi ağızlarına uyurken emerlerdi bir buçuk yaşına kadar bebek baktım diyemem yani sürekli dinlenirdim bizde gece uykusuzluğu yeni başladı biri 7 diğeri 9 yaşında ayrı ayrı dersleri var gece ikilere kadar ders yapıyoruz biri gidiyor okula diğeri geliyor beş dakika uyku uyumam kar oluyor bana anneliğin her aşaması bence zor ama onlar için herşeye değer😍