Morebebek Kızlar bebek yorganı ve nevresimi nereden aldınız? Yılbaşında indirime girer mi acaba? Doğum martta olacak inşallah 🙏
Muhammedamine Morebebek nevresimi lcw den aldım iki takım 50 liradan tanesini çok kaliteli yumuşacık % 100 pamuk . Yorganı civilden aldım sevi bebe 60 liraydı İndirimdeydi pamuktan oda
Annesininkuzusu0911 Morebebek karacahomenin polarlı nevresim takımını aldım çok güzel 🤗 Yorganı da jua aldım yün yorgan yastığıyla birlikte 260 tl ☺️
Annesininkuzusu0911 Morebebek nevresim polar battaniyeli %100 pamuk canım 200 tl. Karacahomede çok güzel modeller war sadece nevresim takımı olanlar da var
Morebebek Muhammedamine çok iyi oldu bende alayım o zaman civildeki yorgan nevresime uyuyor değil mi? ☺
Muhammedamine Morebebek siz ölçülerini ona göre alacaksınız önce yorgan alın ona göre nevresim çünkü hepsinn ölçüleri farklı lcw deki nevresimlerin bile her bir başka ölçü
Hafizeipek Morebebek yok gidip aldım İzmir - İnciraltından. Nevresim takımlari 150 TL di yastıklar 40 ar TL yorgan 130 TL battaniye de 150 TL
Selinpol Jokerden uyku seti olarak aldım yorganı yastığı nevresimi yan korumalıkları hepsi var ve çoook kaliteli
sumeyyezumra benim kaynanam yün yorgan diktirdi nevresimi de taç marka yine aynı terzi dikti 150 liraya hepsi
Selinpol Morebebek 230 liraydı takip ederseniz yılbaşı öncesi indirime de girecek demişti mağaza çalışanı ben kalmaz diye indirimi beklemedim 😊🙈