gulruba hep bi belirti buluyorum ben😂 bu sefer yumurtalama günlerimin bitiminde pembe bi leke geldi on gün önce karın kasık ağrılarım başladı günüm gelince geçti on gün ishal oldum günümden 2 gün önce test yaptım negatif günüm en geç dündü henüz olmadım ama olcak gibiyim antibiyotik kullandım gecikme nedenim o diye düşünüyorum 🤷🏼♀️