Demetus Kızlar magnezyum da kullanıyorum ama uykumdan uyaran bir bacak krampları yaşıyorum düzenli sade soda muz da yiyorum başka önerisi olan var mu
Zuleyha_Evren Bende geceleri aniden çok sık yaşamaya başlamıştım. Magnezyum falan da kullanmadım. Soğuk suyla bacaklarımı yıkadım bir süre sık sık. Şimdi bişey yok çok şükür. 38+3 teyim