Yrgnnnnnn Arkadaşlar bestlak damla ya doğuma bir iki gün kala başlasak sıkıntı olurmu kullananlar nasıl yaptınız
selinsmother Yrgnnnnnn sıkıntı olmaz canım direk şelale gibi süt akıtmıyor zaten 🫠 ben doğumdan 10 gün sonra başladım
Sevvallll12 Yrgnnnnnn ben başladım 3 gün falan oluyor doğumum pazartesi günü ve göğüslerimi sıkınca sütüm inmiş çok şükür 🙏
Yrgnnnnnn selinsmother 😂😂hiç faydasını görmeyen de var aslında. Ama 10 gün geç değilmi önemli olan ilk günler çok az oluyor süt. Yemeyr başlayınca damlaya gerek kalmadan direk gıdalarla da olabilir diye düşünüyorum 🙂
selinsmother Yrgnnnnnn ben geç tanışmıştım o sebeple geç başladım 🥲 hala kullanıyorum 3 aylık oldu bebeğim .
Yrgnnnnnn SinemKrcl Yaa o zmaan bende başlayayım demekki bi zararı yok bebek olmadan tereddüt etmiştim doktorum izinli soramadım iyiki buraya yazmışım