Merhaba. 30 haftalık hamileyim. Özel bölgemde sizi gibi ağrılar oluyor kasiklarim ağrıyor. Hareket halindeyken çok fazla ağrı yok. Ama gece uyuduğum için sabah çok zor kalkıyorum yataktan. Yürütmüyor beni bazen ağrısı. Böyle bisey yaşayan var mı? Bu normal mi ?