jrarya Handeeee etsiz çiğ köftenin zararı yok ama etle yapıldıysa zararlı sonuçta çiğ et bakteri bulaşabilir
Osse Handeeee ben yedim canım ya acı diye değil hem içinde çiğ et kullanılıyor diye yemeyin diyorlar. Acı sorun olsaydı bende olurdu ben habire acı biber turşusuna çiğköfteye aşeriyordum etsiz olanlardan ye canım.
GkeCanKaran Handeeee cnm çektiğinde yiyorum valla cnm.hatta nar ekşisi olduğu için mideme iyi geliyor.bazen eşim bile diyo çiğköfte alayımmı iyi gelir belki 😁 ama abartmıyorum tabi arada cnm istedikçe yiyorum napim☺☺
Handeeee jrarya şimdi dışarı dan sipariş verdim canım çekti ama etli veya etsiz yazmıyordu, doğru ben bi eşime sordurtayım adam gelince 🙂 etli sıkıntı olabilir