Yaz_505 Çok birşey yiyemediğim için kilo kaybı yaşıyorum ama bebek de tam aksine kilo alıyor bunun sebebi ne olabilir
kncbalm123 Yaz_505 ne güzel enazindan bebek zayıf kalmiyo ben oğlumda 2 aylik hamileydim 4 kilo almistim bunda 3 aylık olucak hic kilo almamisim insallah bebegim sağlıklıdır
ipekmom_ Yaz_505 bebek kandan beslenir canım bende ilk 4ayda 4kilo verdim doktorum kendini yemek için zorlama o her türlü beslenir endişe etme dedi, zaten asıl kiloyu son haftalarda alıyorlar ☺️ 4ay sadece haşlanmış patates ve beyaz peynir Yedim sadece
Seymoshh Yaz_505 yaz aylarındayız bol sıvı tüketiyoruz sıcakta pek bişeyde yenmiyor ama bebek içerde yemesenizde yağ depolarınızdan besleniyor bende öyleyim fakat protein alımıma dikkat ediyorum ceviz fındık ve yeşilliğe dikkat ediyorum çok yiyemiyorum ama az yesemde sağlıklı olmasına önem veriyorum hem emziriyorum hem 13 haftalık gebeyim hemde zatıflıyorum ama bebeğimin gelişimi 1 hafta önde elhamdülillah🤲🏻