Seydos yani benim doktorum şöyle demişti tabiki kendini yerden yere vurma ama sonuçta insanlar eskiden tarlada doğuruyormuş sağlıklı olan bebek tutunuyor ağır kaldırmak ayaktan durmaktan sağlıklı olan bebek düşmez derdi tabi ultrasonda görünen bir düşük tehtidi varsa yatıcaksın dedi ama benim öyle görünen bir durum yok çok çök çok hafif bir lekelenmem olmuştu hatta açık mı açık pembe