Gozdeli Seroo01 bana kalsa hergün gitcem hersey yolundamı diye ama doktor haftada bir çağırdı şimdiye kadar
Brl Seroo01 kalp atışlarını duyana kadar haftada bir gittim şimdi ayda bir birdahaki randevum 18aralık ve zaman geçmiyor :(((
Bahar9198 Seroo01 ilk gittiğinde keseye bakıyor gördükten sonra 1 hafta sonra tekrar gel diyor gidiyorsun kalp atışını duyuyorsun sonra 1 ay sonra gel diyor ondada zaman geçmiyor gün sayıyor insan
Htcgnl Brl az önce grip çıktım doktora mide bulantım olmuştu 2 sabah onu söyledim sadece normal dedi Bi hap kullanıyordum onu akşam atalım ondan olabilir dedi
Brl Bahar9198 aynen öyle oldu ben herhafta çağırır diye düşünmüştüm :)))sadece 2dk kalp atışlarını duysam yeter eve ultrason cihazı almak istiyorum o derece 😂😂😂
Seroo01 Benimde ikinci kontrolüm pazartesi günü 6+4günlükken gitmiştim ilk kontrole iki hafta sonra gitmiş olacağım
Bahar9198 Brl 2 dk bile sürmüyor kalp atışına bakması sonra git 1 ay sonra gel diyor valla iyi fikir 😂 başından ayrılmayız habire makine elimizde bakar bakar dururuz😂😂😂😂
Seydos 9 a girdik bugün mide bulantısı devam ediyor 😔 iştahsızlık var. Kasik ağrısı bel ağrısı var. Var da var 😁 birdahaki kontrol 20sine verdi doktor aralık siz ne zaman gideceksiniz
Bahar9198 Seydos ayy bende 9 hafta 2 günlük sol kasığım ağrıyor doktor 12 Aralık’ta gel dedi ağrılarım var die korkuyorum umarım 12 Aralık’ta herşey yolunda olur
Gozdeli Brl duydum saniyelik ama çok net gözükmüyo karından bide hafif karın bölgemde kilom var rahmimde terstw