bebeğim sarılık oldu 5 gündür mavı ışık tedavisi alıyo küvezde değeri düşeceği yere yükselip duruyo 15,16,17 diye yükseliyo ne yapacağımı bilmiyorum her şeyini bakımını mamasını eksik etmiyoruz yine yükselip duruyo hastaneden çıkmak istiyorum doğum yaptığımdan beri küvezin başındayım helak oldum