37+3 .. “Uyu uyabildiğin kadar, bebek olunca uyuyamazsın.” dediler. Uyku düzenim sıfır. Antalya zaten sıcak. Klima olmasa sıkıntı. Bel ağrısı ve göbek çevresi büyüklüğü acısı. Sağa sola dönme berbat. Düz yatınca da rahatlık yok. Tükenmişlik sendromu içindeyim. Sancılar artıyor. Ama normalmiş. Sezaryen korkusu var. Hayırlısı diyoruz.