Mutlulukkk sarı yeşil evet bakterilerin arttığı anlamına geliyor canım. Zaten sadece mantarda kaşıntı oluyor demek senin bakteri olmuş. Ped, hele kokulu parfümlü ped asla kullanma, vajinaya sabun pek değdirme özellikle dudak içlerine, vajina florasını bozuyor bunlar. Pamuklu kilot giymelisin sadece bir de duştan sonra orayı peçeteyle iyice kurula. Her gün gerekirse günde 2 kez kilot değişecek hamileyken bunlar mecbur maalesef. Bebeğine bile enfeksiyon geçer Allah korusun idrar yolu enf. geçiyor çünkü son aylar kanalda enf. çıkabiliyor bebekte doğunca, vajinal enf. da geçebilir. Evdeyken de iç çamaşırı giyme dediğim gibi efil efil hava alsın gerçi bu sıcak günlerde çamaşır olmayınca daha çok terliyor sil bol bol ben öyle yapıyorum akıntı hissettikçe peçeteyle siliyorum evde elbiseyle geziyorum zaten. İlk aşırı sıcaklar çıkınca bende de mantar başlangıcı gibi girişinde kaşıntı olmuştu terden bir kez travazol sürdüm, dediklerimi yaptım hemencik geçti. Ama senin mantar değil enfeksiyon olabilir Allah korusun kötü sonuçlar olmadan doktor ilaç yazsın sana. Yeşil sarı olması ilerlediğini gösteriyor çünkü