Atın 13ü çatlatma iğnesi oldum bugün 17 günü o günü de sayarsak regl olmadım 15. Gün kaset test negatifti polisliğiyle var normal de bende ama düzenli olurum bir iki gün arayla regl günüm 2si / aşırı şişkinlik var bir de başka belirti yok yaşayan var mı