Buşra hanım ben ülke dışında yaşıyorum.her an doktorla iletişime geçemiyorum.456 gelen kadar doktor yüzü görmedim diye bilirim.Dış gebelik ve sağlam olmayan gebelikden şüpheleniyor.10 gündür dış gebelik belirtisine bakıyorum bende hiç biri yok.Sadece betta deyerim böyle artıyor.Geç döllenme olsun diye dua ediyorum