Kızlar merhaba ilk doğumum sezeryan kızdı 37 de doğdu. Şimdiki erkek olcak kımısı 40 hafta bekler diyor doktor 38 de alırız dıyo etraftakıler erkek erken doğmaz gününü bekle diyor şimdi sızın 2 doğumda erkek olup erken olan varmı yada doktorunuz bu konuda ne diyor 34+2 yim neye göre gün saycam ben 😂