Ezgikrgz -Annem Önemli olan sizin içinize sinmesi öncelikle 🙏🏻 Aslanı bende düşündüm ama sanırım ya Kuzey yada kerem koyacağım hatta kuzey bir tık daha önde 💙 Siz beğendiyseniz bence koyun kötü bir isim değil 🙏🏻🌸
CemrePektas -Annem aslan güzel değil ya, film karakteri gibi. Fikret Kemal ilk oğlum. İkinci de Kerem olacak inşallah. Fikir olsun
PrensesAnnesi- Aslan aslında güzel isim ama ne olursa olsun bi hayvan ismi olduğu için hoş bakmıyorum şahsen. Benimde bebeğim erkekse emir ali koyacağım mesela fikir olsun 💐
Tugba_23 Aslan .Kartal. Vs vs cidden hoş değil be ablacım o kadar manalı güzel ve anlamlı isim varken aslan nedir Allah aşkına güzel değil şahsen anlamlı hoş isimler koyun çocuklarınıza
-Annem Yorumlarınız için çok teşekkür ederim kizceler biraz daha düşüneyim o zaman ben kafam iyicene çorba oldu 😅😘
ug_fa-3diplomalianne Anlamı güzel isimler koymak en güzeli bir de isimler etkilermiş yani hep duyduğum aslan kartal gibi isimler koyulan çocuklar hırçın öfkeli olurmuş . Eğer oğlum olursa adını Muhammed Taha koyacağım inşaeAllah ❤️