Yagizinannesi_ Reglime 5 gün var gebelik testi yaptım belirgin ama silik gibi çizgi çıktı kan verdim 9,68 beta sonucu kadın dogum doktoruna henüz görünmedim ama hamilemiyim bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Sevgi56 Yagizinannesi_ beş üstü pozitif, ama çok yeni iki gün sonra tekrarla zaten adetinede var, hayırlı olsun 🥰
anneoluyoruuumm16 Yagizinannesi_ hamilesin canım. Doktora gidersen kese göremezsin ama folik asit başlar. Hayırlı olsun
Rfrshr Yagizinannesi_ iki güne bir aynı saatlerde testi tekrarlayın her defasında yaklaşık 2 katına çıkarsa biraz içiniz rahatlar sağlıklı gebelik açısından, şu an çok erken hiç değilse yaklaşık 5 hafta olunca kese görülür 6-7 hafta olunca kalp atışı duyulur
Pamuk Yagizinannesi_ Ben daha gitmedim beta 3bin olunca gideceğim.Ondan önce gitsende folik asit verip gönderiyor.
Muffin Bende adetten 4 gün önce vermiştim 26 ydı 10 gün sonra verdim 4000 küsür çıktı yani ihtimalin var dikkatli olmalısın :)