5 gün once sezeryanla dogm yaptim bebegime hipoglisemi teshisi konulup küveze aldındi kanındada enfeksiyon cikti şekeri düşük cikiyor boyle bi surecten gecen varmi ne kadar suruyor tedavisi doktor gün vermiyor 5 gundur yogun bakimda bebegim onu cok ozluyorum kalici bi hasar kalirmi ondanda korkuyorum basina gelen varmı yada yakinlarindan duyan bi umut guzel seyler duymak istiyorum