Yasemincee26 Kzılar kanda negatif görüp pozitif e dönen var mı. Adet geçikmemin 4. Günü kan verdim negatif çıktı. Bu ay tüp bebege başlayacağız diye bnde eve geldim bitki çayı içtim reglim çözülsün diye geleb giden yok sizce gebeliğe döner mi
tugcehaniim Yasemincee26 kuzum eğer tedavi gördüysen bu ay ilaçlarda gecikme yapıyor İğne yada hap kullandın mı bu ay
Hasret5506 Yasemincee26 sanırım ben 0.2 den 1.5 e yükselmiş beta sanırım geç döllenme yarı tekrar kan vericem 4 gün ocne böyle idi ve hala olmadım burda 4.5 kişi de okudum 1.2 ile öğrenip 4. Gün 60 a yükselmiş tekrar Ka ver olmadı
Tugcekorcak Kanda ve testte negatif olan pozitife döndü 🥰 2 kere yaptırdım ikisi de negatif çıktı ama meğersem 6 haftalık hamileyim. Bence bekle 🫶🫶