Selam kızlar 2 kez kimyasal gebeliğim ve birde 10+2 de düşüğüm oldu kürtaj yapıldı. İstediğim zaman hamile kalıyordum sorunum yoktu ama artık öyle değil… bunu yaşayan varmı? Neler yaptınız çok üzgünüm bana yardımcı olur musunuz 😔 tekrar hamile nasıl kalabilirim