annemsii 34 haftalikken doktorum gebe egitimine yönlendirdi hastaneden cikista direkt gittim görüsmeye oradaki ebe ya da hemsireyle (gebe egitimi derslerini verecek olan bayanla) görüstüm bana bugday yagi, badem yagi ve zeytin yagi almami söyledi perine masaji icin ve normal dogumu ne kadar kolaylastirdigindan bahsetti aslinda 32. haftada baslanmasi gerekiyomus bana senin haftan ileri oldugu icin simdilik günde 2-3 kere yap daha sonra arttir dedi 1 haftadir bende yapiyorum canim yaniyo mu evet ilk baslarda öyleydi ama bi zaman sonra alisiyosunuz ayrica bu cati muayenesi icinde cok önemli en azindan abartildigi kadar aci cekmiyosunuz