Ben 🙋🏼♀️🙋🏼♀️ pcostum yıllardır ,doktora gittim hamilelik düşünüuorum diye folik asit başladı,ben o dönemde trendyoldan ovülasyon makinesi almıştım onunla takip ettim çok düzenli olmasada. Korunmasız ilişkinin 2.ayında hamile olduğumu öğtendim şimdi
37+3 teyiz çok şükür..